歲晚收(焗)爐啦

星期日在家中吃團年飯
今回訂了盆菜
故此要預備的東西不多
媽媽製作了拿手的忙果布甸
於是我決定歲晚收(焗)爐前
焗一些迷你菠蘿包給大家做茶點(PS 結果是當飯後甜品,因為大家晚了來啊~)
順道焗幾個硬豬包作第二日的早餐:)
 
湯種迷你菠蘿包(16個份量) [跟網上食譜再作調整]
 
材料:
(A) 包 - 高粉210G,低粉56G,酵母6G,奶粉20G,糖40G,蛋30G,牛油20G,鹽0.5茶匙,水85G,湯種84G(用70G熱水煮14G高粉,成糊狀後放涼備用)
(B) 皮 [參考T&P食譜] - 先將60G牛油加50G糖及少許鹽混合,加入30G蛋拌勻,再加入半湯匙奶粉、0.25茶匙發粉及100G低粉搓成糰,放入雪櫃15-20分鐘備用
另備少許蛋液掃面用
 
做法:
1. 將所有A的材料混合(牛油除外)搓成麵糰後,加入牛油搓至光滑,發酵至2倍大(約1小時~我今次則夜晚放在雪櫃發酵,第二天下午三時才拿出來回溫)
2. 排氣後放置10分鐘,將麵糰分成16份滾圓,置放烤盤上再發酵至2倍大(約1小時)
3. 預熱焗爐190度,將B分成16份,搓圓後,用保鮮紙鋪在麵糰上壓平,鋪上麵包面,掃上蛋液後放上焗爐焗20分鐘即成
 
硬豬包 [大少奶食譜]
 
材料:
高粉300G(我將其中50G換成全麥粉),酵母3G,糖15G,鹽4G,水170ML,橄欖油2湯匙
 
做法:
將所有材料(除橄欖油外)搓成麵糰,加入橄欖油搓至光滑,發酵至2倍大(約1小時~我今次則夜晚放在雪櫃發酵,第二天下午三時才拿出來回溫)。取出排氣後分成4份滾圓,置放烤盤上再發酵至2倍大(約1小時),用190度焗20分鐘即成。
 
來個CLOSE-UP看清楚一點~~ 

留言

  1. 回覆
    1. 係呀~不過我媽媽就中意食新鮮出爐嘅菠蘿包,做早餐就有啲難度,豬仔包就OK^^

      刪除
  2. 硬豬跟街賣一樣味道及質地嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道差不多呀,質地好似自己整的軟熟些~~

      刪除
    2. 艾華斯,祝新年快樂,身體健康,萬事勝意!

      刪除
    3. 多謝~祝你心想事成呀!

      刪除
  3. 艾華斯:
    ~個爐唔洗收埋啦!! 你農曆新年, 可能你屋企人,都要你焗啲包應客呢!!
    ~講開盆菜---其實我未食過, 但見成個盆, 放上檯, 感覺好包蘿萬有!! Happy~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~其實一路都係用先拎出嚟,屋企無位擺呢XD
      夠多人的話食盆菜都幾開心架,有啲似打邊爐咁~~

      刪除
  4. 連菠蘿包都自製,真的好厲害!(拍手)離題一下,我覺得翠華的菠蘿紅豆包很不錯呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~其實不太難,只是工序多一點:) 真的嗎?我未吃過呢~~

      刪除
  5. 硬豬好大個呀, 定係菠蘿包太細?Hahaha..
    奶油豬做早餐肯定好正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,硬豬正常SIZE的,其實是菠蘿包迷你,它只有手心那麼大而已:))

      刪除
  6. 唔知幾時媽媽可以整到艾華斯嘅包包呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快得架啦~整多幾次,我覺得整包包易過蛋糕呢!

      刪除
  7. 盆菜好呀~我過年都會訂~唔駛煩~煮到傻呀!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,尤其是人多食嘅話就唔駛煩~~

      刪除
  8. 我都曾經試整,不過自生左之後,有時間都休息好過lu.....我見而家d 人好興麵包機,我都心思思想買

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有兩個小朋友,真係要把握時間休息呢~如果你地中意食麵包,都值得買部機,因為相對簡單同方便,D包又新鮮啲同可以健康啲:)

      刪除
  9. 見到就想自己也做來吃了...... :P

    回覆刪除
  10. 我都好耐無開爐.................懶懶懶
    焗得好靚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝^^ 你要忙住照顧你啲肉肉呀嘛~~

      刪除
  11. 水太太祝你新春大吉、身體健康、平安快樂﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝水太太:-* 祝你新年進步,萬事如意!

      刪除
  12. 你好,我們是一間廣告公司,有個項目想找你合作,可以email到ching@millioncomm.com再詳談?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝留言,已發送電郵至上述地址。

      刪除

張貼留言