周日小烘焙

這個周日有點懶
只用家中的存貨做了少許意大利脆餅Biscotti菠蘿包

這次做的Biscotti沒有上的漂亮
未知是否焗得不夠乾身
又出現同一問題
放在密實盒中兩又開始變軟了

開始做包包,才發現牛油僅夠做脆皮部分
於是改用橄欖油做麵包部分
比用牛油做實淨了一點
但是親手做,總是覺得比街外賣的好吃(哈哈~不要臉XD)

而且這個是父母的最愛
一出爐,他們便各自KO了一個~~

留言

  1. 其實會唔會係妳用個盒唔夠密氣呀?妳試試倒啲水入去搖幾搖,睇吓有無邊度滲漏!如果無的話,我估可能係妳個食譜唔好,我整過 N 次都無問題喎!

    菠蘿包個皮點解無裂紋?可能真係無臭粉就裂唔開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呢~我再研究下先,多謝你嘅建議:)
      係呀,我唔想落臭粉嘛,不過自己食無所謂:P

      刪除
  2. Never Mind...must have i time successful ^^ P.S. 100% agree with you ➢➢親手做, 總是覺得比街外賣的好吃(哈哈~I also 不要臉XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! We are 不要臉 home-made fans~hahaXDD

      刪除
  3. 我覺得有人捧場, 自己又中意整, 一d小暇痴無所謂既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你~我成日安慰自己,有D唔完美先似自家製XDD

      刪除
  4. 整菠蘿包?哈,幫手承傳本港非物質文化遺產?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無咁偉大,只係為食同中意試整唔同種類嘅包啫~嘻嘻:P

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,得自己中意一個食的話無咁開心呢~

      刪除
  6. 唔唔~ 到底讓Biscotti不變軟的秘密是甚麼呢~
    希望下次會成功!再接再厲!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 其實唔難架,多少少功夫,有時間就可以了^^

      刪除
  8. 菠蘿包要好好心機先整到 , 艾華斯真係好厲害呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔厲害~自己/有人中意食就有心機整:P

      刪除

張貼留言