香草煎魚柳

這又是一個方便而簡單的食譜
配飯或意粉也很好

食譜

材料:
急凍魚柳2塊、薑2片、鹽1茶匙、橄欖油、生抽、胡椒粉、香草及黑椒適量

做法:
1. 將魚柳解凍,然後切件,並用廚房紙印乾水分
2. 加入所有調味料拌勻,醃15分鐘
3. 在平底鑊加少許油,放入薑片,再放入魚柳用中火煎香,待一面完全熟透就翻轉煎另一面,兩面都為金黃色即成

留言

  1. This match with pasta must be very yummy :)

    回覆刪除
  2. 我還是很老土地喜歡粟米魚柳,哈哈哈

    回覆刪除
  3. 妳係用咩魚柳整?

    冷宮好多時都會放定一、兩條魚柳喺度,但好多時都只係得個擺字,成日都唔會食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用鯰魚柳,最普遍的~通常諗唔到食咩或趕唔切買嘢,就會放雪櫃上層朝早解凍,放工返嚟就整得^^

      刪除
    2. 艾華斯,祝你一家開心團圓過中秋呀!

      刪除
  4. 艾華斯:
    ~依個又唔復雜, 又有營養, 又好食, 整多啲都得!

    回覆刪除
  5. 哈~可以整多個意粉俾我拎走嘛~好肚餓呀!~

    回覆刪除
  6. 半夜睇到攪到而家個肚咕咕聲添呀!哈…好正,我都好中意魚柳,方面便又好食!
    中秋節快樂呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,最緊要方便XDD
      祝你中秋節快樂,人月兩團圓~~

      刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝你^^ 祝你有一個溫馨愉快的中秋節~~

      刪除
  8. 我都鍾意用香草煎魚柳 :)
    艾華斯, 中秋節快樂 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 同道中人^^ 謝謝班太~今晚繼續快樂追月啊~

      刪除
  9. 媽媽睇完...............有興趣今晚整呢 , 我要多謝艾華斯 , 今晚我又有口福呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣,哩個真係夠簡單方便呢~

      刪除

張貼留言