玉桂紅莓包

喜歡玉桂加蜜糖的香味
湊巧家中還有紅莓
就決定焗個玉桂紅莓包
可惜我大意,焗爐的設定出錯,變成烘燶麵包>_<
幸好只是包面較硬和顏色不漂亮
內裏還是軟熟的~
總算不幸中之大幸吧:P

單看這張好像還好,其實實際的顏色比較深啦~
 看看最左邊的一個,是名副其實的烘燶麵包!

食譜
材料:
高筋粉 250G、全麥粉50G、牛奶190ML、酵母7G、糖18G、鹽3G、蜜糖及玉桂粉各一湯匙、水一茶匙、紅莓乾適量

做法:
1. 高筋粉 、全麥粉、牛奶、酵母、糖、鹽混合搓合成麵糰,搓至有薄膜,用保鮮紙蓋上發酵至兩倍大
2. 水、蜜糖及玉桂粉拌勻備用;取出麵糰分成數份,擀平後掃上蜜糖,可
(i) 撒上紅莓乾然後卷起,再切成三份平鋪在模上,或
(ii) 對摺,略擀平,切成三條(開端不要切斷),做成辮子狀,在空位放上紅莓乾
待再發酵至兩倍大
3. 放入已預熱焗爐用180度焗20-25分鐘即成

留言

  1. 點解紅莓乾焗完仲係咁靚紅色?我次次焗完都深到黑咁滯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實今次都有少少黑咗,但整體就OK~~係咪我用180度嘅關係?我又未試過全部黑晒喎~

      刪除
    2. 又唔係黑哂嘅,可能我用嗰隻糖份高,容易焗燶啩!

      刪除
  2. I also love the taste from 玉桂...thank you for sharing...next time I want to do this with apple bit :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Apple matches cinnamon very well! Good try^^

      刪除
  3. Wakakaaa.................睇第一張相點解啲麵包深色咗咁多嘅? 唔似艾華斯嘅作風 , 睇埋啲字..............就明白哂點解咁深色呢~!!

    回覆刪除
  4. 係呀~我太輪盡,失手呢:P

    回覆刪除
  5. 玉桂我都鍾意 :) 不過我唔食果乾 :P
    唔緊要, 下次再整過 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨係玉桂卷都好好味架~~多謝班太鼓勵:-*

      刪除
  6. 玉桂紅梅包睇見都覺得香,我喜歡呀,可惜我家两個小朋友唔中意,哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 你成日都整唔同款嘅包,可以下次整時搭單整個俾自己食;)

      刪除
  7. 我超愛玉桂!!而家響美國, 周圍都係玉桂, 剛剛買左玉桂鬍鬚佬薯片同香口膠, 好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你身在美國都嚟睇我呀~~~嘩,咁多玉桂產品真係好吸引,記得玩得開心D呀!

      刪除
  8. 烘燶麵包-->f少少啦,但情況也不算嚴重吧。

    回覆刪除
  9. 面包做得多~上咗手就做得靚仔架呢~!

    回覆刪除

張貼留言