葉形麵包

這個是我第一次做麵包選的食譜
原來自己做麵包已有三年多的時間!
因為這個麵包的成功
促使我繼續嘗試做下去
雖然還在學習中,但的確比起最初有進步呢~~
這次重做孟老師的這一道食譜
只是將部分高筋粉換成全麥粉及用低溫發酵法

食譜

材料:
高筋粉180g、全麥粉70g、酵母2g、橄欖油10g、糖10g、鹽0.5tsp、水150g、香草適量

做法:
1. 將所有材料混合揉搓成麵糰(香草除外),搓至有薄膜後放入雪櫃發酵一晚
2. 取出麵糰回溫,排氣、滾圓、分成4份,靜置10分鐘
3. 擀平麵糰,用刀劃出葉子筋脈,在刀口位塗上少許橄欖油防止黏在一起,放室溫再發酵至兩倍大(約1小時)
4. 掃上少許橄欖油及香草,用200度焗20分鐘即成

留言

  1. 回覆
    1. 哩個款易整又靚呢,我自己都中意:)

      刪除
  2. 我好中意有香草既麵包!
    我最初學整麵包都係跟孟老師同埋CAROL!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah~ Gimme five!!
      孟老師嘅食譜好易掌握,又清楚:-bd

      刪除
  3. 如果整極都唔成功的話,都無心機繼續鑽研落去囉!

    妳呢個都整得好靚呀!我自己近排都愛上用低溫發酵法,時間更好用之餘,包質又好,都唔使整乜種物種都有鬆軟包質。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得啱~~
      多謝你!低溫發酵好方便,我試咗你介紹反面滾圓嘅方法,效果都好好呀:)

      刪除
  4. 艾華斯:
    ~原來你整咗麵包咁長歷史.
    ~但我相信, 製作麵包令你帶來好多滿足感

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間過得好快呢^^ 對我嚟講,整麵包真係好滿足~~

      刪除
  5. 香草味, 我like~~仲襯埋個葉形, so cute!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我中意整香草味,夠清新:) 哩個葉形好易整呢~~

      刪除
  6. Wow....3 years already~Lets fully enjoy the flour garden DF :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, time flies! But still a big room for improvement:P

      刪除
  7. 葉型麵包好可愛 , 下次整心型吖 , 一定好sweet 呢~!!

    回覆刪除
  8. 整得好靚 :) 如果我一整呢款麵包, 會食唔停口....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝班太!哩款啱你口味,唔魔鬼呢~~同埋你一定整得比我靚呢;)

      刪除

張貼留言