羊年第一煮 (附雜菜鍋食譜)

在此,先恭祝各位羊年萬事如意、身體健康、心想事成!

今年父母跟旅行團去了印度過年
所以家中亦一切從簡
連年花也沒有擺
為大家送上工作地方天台所種的沙律菜(好像是羽衣甘藍),很漂亮吧~哈哈~

初一跟婆婆拜年前,先和妹妹在家煮雜菜鍋一同吃才出門
清清的菜式去迎接豐盛的新年^^
這個份量足夠4人分享~

食譜

材料:
腐竹4両、冬菇4隻、粟米芯1包、雲耳適量、絲瓜1 大條、清雞湯250毫升、浸冬菇水半碗、薑2片

做法:
1. 早一晚浸好冬菇,雲耳預早1-2小時浸好,腐竹煮前浸10分鐘,其餘材料洗淨切好備用。
2. 煮滾清雞湯及冬菇水,放入薑,再放入所有材料煮熟即可。可加少許鹽及生抽調味。

留言

  1. 艾華斯,新年快樂啊!祝你一家身體健康,心想事成!

    回覆刪除
  2. 嘩,工作地方種有沙律菜,好幸福哦!

    食完清清哋嘅一餐出門,之後就大吃大喝幾日囉,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~但我無份食,負責學生同老師享用的呀XD
      就係因為明知哩幾日會食得豐富,所以要平衡一下呢:)

      刪除
  3. 艾華斯:
    ~你哋兩姐妹, 又真係好老友, 我相信你阿妹要嫁出去, 你會唔捨得
    ~啲齋菜好豐富!!顏色都好美!!
    ~新一年, 祝你事事順利, 身體健康, 做咩都成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Vicky~新一年大家都要健康平安呢!
      係呀,我諗無論我地邊個嫁先,我都會唔捨得:P

      刪除
  4. 艾華斯, 恭喜發財~!祝你羊年大吉大利~四季平安~

    回覆刪除
  5. 恭喜發財 , 祝艾華斯羊年行返個桃花運 , 心想事成 , 身體健康~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝圓咕碌^^ 承你貴言~願你們一家都開開心心!

      刪除
  6. Wa....a lot of 雜菜...艾華斯~願你羊年大發財(菜)!!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, try to get a balanced diet:P Thanks for your blessing!

      刪除
  7. 個棵野好靚呀, 當佢係年花得啦!!
    新年快樂, 萬事如意呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我當係架啦~~大家咁話,祝你心想事成!

      刪除

張貼留言