菠菜雞肉薯蓉批

做雞批已是幾年前的事
早前在餐廳吃過菠菜薯蓉,覺得這個配搭不錯
於是今次試做菠菜雞肉薯蓉批
參考了Kestrel的食譜做批底
但可能我轉了全麥粉的關係及部分位置擀得不夠薄
有點吃麥包的感覺XD

食譜 (5吋蛋糕模)
材料:
A. 批底:低筋粉100g、全麥粉25g、鹽少許、橄欖油25g、水40g
B. 餡:菠菜3棵、雞脾肉1塊、細薯仔1個
做法:
1. 將批底材料拌勻,搓成麵糰,擀平放入批模/蛋糕模內,在上面叉孔,用180度焗10-15分鐘。
2. 菠菜洗淨切段,雞肉解凍後洗淨後去皮切粒,用生抽、胡椒粉、生粉拌勻。
3. 薯仔洗淨去皮切片,蒸/叮5-10分鐘,然後壓成蓉,同時加入鹽、黑椒調味。
4. 平底鑊放少許油,放入雞粒炒香,再加入菠菜炒至軟身,加少許鹽及糖調味;炒好後將其與薯蓉混合,放上批底。
5. 放入焗爐用200度焗20分鐘即成。

留言

  1. 應該呢個批幾好食喎,我超鍾意食薯蓉呀!^^

    會唔會係妳用過較細模去整,所以批底變相厚咗呀?焗批底時有無用重物壓住?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱我口味囉,因為我都中意薯蓉:D
      我已經嘗試整高D個邊,不過可能都係唔夠薄呢~~我無用重物壓住,只係狂拮個底,影響大嗎?

      刪除
    2. 因為睇型仔廚師條片時,見佢都無壓上重物,所以我都無咁做,但最終都係出事,拱起哂,所以一出爐就即刻撳番低佢,但我都覺得有點膨脹厚身咗。但我覺得妳應該減料,無理由整細兩吋模都用番一樣材料份量,應該就係咁厚咗!我計過數,型仔廚師個材料份量係 for 9 吋模,我整 5 吋模用少一半料咁滯呀!

      刪除
    3. 我又無拱起~~不過我諗住整高D個邊可以平衡番,唔會太厚,但可能都係再減料好啲:P
      多謝你嘅分享呀!

      刪除
  2. 艾華斯:
    ~我見你個雞批啲餡料好足!!
    ~我望張相, 覺得個批底, 好薄身
    ~知自己錯咩, 下次改進, 咁下次個批底, 就會好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整就梗係多D料:)
      係,下次再整會留意番^^

      刪除
  3. d餡好滿好正呀!!我應該一條友可以食晒!><

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整就梗係多D料啦:D
      哩個我同阿妹兩份食,好飽呢~~~

      刪除
  4. Oh...I feel the pipe is not easy to make right?
    我also超LOVE薯蓉呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. This recipe should be a simple one & u may try, but of cos it is a bit different from the traditional one (not crispy enough this time).
      hahaXD there are really many 薯蓉 lovers!!!

      刪除
  5. 嘩~呢個有薯蓉~好肥~~不過又好味~
    好難揀呀!~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩個薯蓉唔算肥膩呀,加咗少少奶同鹽、胡椒調味,食多少少都得,唔駛揀!

      刪除
  6. 見到嗰賣相都好想食 , 我都好鐘食薯蓉架~!!

    回覆刪除
  7. 內餡好豐富,我也好愛薯蓉的^^

    回覆刪除

張貼留言