香草三文魚扒

沒有太多時間預備晚餐
三文魚扒是一個好選擇
上班前拿出所需份量解凍
下班回來把它洗淨,加上醃料醃15分鐘煎熟便可
配上意粉或飯及蔬菜便是營養而可口的家常便飯啦^^

食譜

材料:三文魚扒1塊、薑2片
醃料:香草、鹽、黑椒、魚露、橄欖油、生粉適量

做法:
1. 三文扒解涷後洗淨,用廚房紙印乾水份,加上醃料醃15分鐘
2. 平底鑊加少許橄欖油及薑片燒熱,放入魚扒,轉用中火煎5分鐘,翻轉煎至全熟及金黃即可

留言

  1. Oh this dish simple & healthy, I know salmon got OMEGA one :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, try to eat healthy at home and then leave quota for eating at restaurants~~haha~~

      刪除
  2. 艾華斯:
    ~三文魚, 真係簡簡單單整, 都已經好好味!!! 而且有益. 我好喜歡食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來Vicky也喜歡呢~~這個用來作燭光晚餐主菜也不錯啊:)

      刪除
  3. 我都好中意食3文魚, 而且真係好方便煮, 我直頭隊入焗爐, 連煎pan都唔洗洗....hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個焗爐用先拎出嚟,所以用pan方便D呢~~

      刪除
  4. 三文魚好健康~你煎得好金黃好靚呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝黃師奶欣賞^^ 唔係次次都咁靚,但今次我都覺得好滿意呀!

      刪除
  5. 我家袁生好愛吃三文魚扒,等我下次試下整俾佢食先,我係blogspot都係寫食譜架,大家可以交流煮食心得呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀,好高興又識多個blog友~~
      你好有心機煮餸呢,我一定多多到訪,學多D好煮意:)

      刪除
  6. 妳都仲有時間煎魚,俾我就放飯面一齊蒸算數! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩種魚都好易煎~如果真係再無時間,我都會用蒸~~

      刪除
    2. 煎當然容易啦,但不單只要用時間煎,仲要洗鑊,我非常之懶呢,呵呵!

      刪除
  7. 我日日都有蒸三文魚食 , 所以我啲毛毛又靚又滑 do do 呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩~~媽媽真係錫到你燶啦~~咁我都要食多D三文魚變靚D先!哈哈XDD

      刪除
  8. 你真係好好心機,睇見都想吃!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 講心機唔及你呢:) 我最中意哩D快捷方便嘅餸~~

      刪除
  9. 你煎得好靚呢~~三文魚仲好有益TIM呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你:) 我發現煎之前拍少少生粉係面容易D煎得靚呢!

      刪除

張貼留言