復活節廚房小搞作(一):甘荀吐司(中種法)

媽媽買了一包七條甘荀回來炒菜
雖然特價只售5元,但每條也很新鮮、很美呢~
這麼多條,放在冰箱可放一段時間慢慢吃
但常常用來煮菜也厭倦吧~
想起未試過用來造麵包
就參考幾個食譜再發揮小宇宙,實驗一下吧:P

食譜

材料:
(A) 中種 - 高筋粉 225G、水 125G、奶粉 6G、酵母 4.5G、鹽 3G
(B) 主麵糰 - 高筋粉 90G、鹽 3G、糖 22G、甘荀汁 120G、甘荀蓉 90G(我覺得今次做得有點濕,這個可減至40至50G)[註:這個份量約為兩條中型甘荀]、牛油 16G 

做法:
1. 先將(A)材料混合成麵糰搓至軟滑,蓋上保鮮紙置雪櫃發酵最少3小時。
2. 取出中種回溫並切成小塊。
3. 將(B)材料(除牛油外)混合,加入中種搓成光滑麵糰,再加入牛油揉搓至有薄膜,然後置室溫鬆弛15分鐘。
4. 排氣及滾圓後壓平麵糰,捲起收口,放入模中發酵至2倍大。
5. 放入已預熱焗爐用180度焗35分鐘,放涼後可切件。

質地挺軟熟,不說的話不太吃得出甘荀味道,只是輕輕的、清新的甜味~~

(後記:甘荀汁可用榨汁機或攪拌機打成蓉再隔開汁和渣,而我這次則用手磨,把甘荀去皮洗淨後再分開汁和渣。)

留言

  1. $5 七條甘筍真係平到笑哦!妳係放下格定係放冰格呀?

    妳點樣整甘筍汁呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地幾乎天天煮飯,所以放蔬菜格,應該個幾星期可以食晒~~
      你唔講我都唔發現我無寫點整甘筍汁添XD 我用手磨咋,不過都好快~

      刪除
    2. 我試過放冰格,但解凍後變成海綿狀,切都切唔到,一落刀就好似榨汁咁,完完全全就係將嚿海綿榨水咁,激死我!

      用手磨!?唔係啩,咁硬,我連切絲都唔多願哦!

      刪除
    3. 我刀功差,手磨一定比切絲快XD

      刪除
  2. Wow...look so soft! Although I know many people don't like to eat carrot, but this is a good items to make many delicious food or soup :)

    回覆刪除
    回覆
    1. That's true! Yet it's good for using it to add flavour and beautify the dish^^ If I dun tell, it's difficult to notice its own flavour but only a taste of sweetness when blending it into bread or cake.
      It's really very soft, but a bit moist this time. Need further improvement:)

      刪除
  3. 五個大洋七條甘旬 , 咁平既 , 我未試過買甘旬咁平架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係超抵!我媽媽好少買一包,今次都忍唔到手:D

      刪除
  4. 5元?仲要7條?真真真係好抵買喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉~~雖然全部都係中小形,但我最平都係買過$6.5有6條咋~~

      刪除
  5. 5蚊7條? 咁真係好抵~
    你媽媽好勁~執到平貨~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉~~雖然全部都係中小形,但我最平都係買過$6.5有6條咋~~

      刪除
  6. 艾華斯:
    ~我以前細個, 覺得紅蘿蔔應該係蔬菜, 用紅蘿蔔做muffin or 糕點. 會覺很奇怪!! 但大大下, 接觸多咗, 覺紅蘿蔔糕點, 好好食!!
    ~而家啲紅蘿蔔係咪當造, 賣到咁抵......這個紅蘿蔔麵包, 都係用咗好少紅蘿蔔, 其他個啲紅蘿蔔, 你都要動動腦根點樣用

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都有咁嘅諗法呢,後來先發現原來都唔錯喎~~
      真係唔知點解咁平呢!不過煮下餸、整下包,而家用淨一條咋:P

      刪除
  7. 五元有咁多甘荀? 真係好抵呢~!!
    艾華斯真係勁鐘意整包 , 睇落整得唔錯呢 , 有鬆糕 feel 添 , kaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒錯,不得不買!哈哈~
      因為而家整包好似掌握得唔錯、有成功感,成日手痕想整呢:)

      刪除
  8. 艾華斯,睇到流哂口水,好肚餓添.

    回覆刪除

張貼留言