抹茶朱古力包

自學造麵包一段時間
有時也覺得到了樽頸位
經常會用類似的方式和材料
而且自問不是勤力的人
不經常練習和從多方面鑽研別人的做法
所以新一年也曾訂下目標
要盡量做多一點、看多一點
暫時仍需努力!

五一假期試用了水合法(Autolyse)
~有關連結:
http://2014sweetscience.blogspot.hk/2014/11/double-hydrationautolyse.html
http://www.lamashania.com/2014/12/blog-post_8.html
[大家有興趣可再自行google一下,很多資料]
又從不同bloggers參考麵包造型(你知我走平實路線,總離不開方型圓型……)
最後造了這個有點像毛蟲的末抹茶朱古力包~
食譜

材料:
高筋粉 300G、低脂奶 180G、抹茶粉 8G、酵母 4G、糖 20G、鹽 3G、牛油 20G、朱古力粒適量

做法:
1. 先將高筋粉加奶混合成麵糰,蓋上保鮮紙置室溫靜置30分鐘。
2. 加入抹茶粉、酵母、糖及鹽混合揉搓成光滑麵糰,最後加入牛油再搓勻,再蓋上保鮮紙置雪櫃發酵4-5小時。
3. 取出麵糰回溫,排氣,平均分成6份,滾圓。
4. 將麵糰擀成長方型,在一邊鋪上朱古力粒,然後捲起封好。
5. 用刀或分割板將另一邊麵糰分成多個長條型,再捲起收口,置烘焙紙發酵至2倍大(約需1-2小時)。

6. 放入已預熱焗爐用190度焗15-20分鐘即成。

抹茶和朱古力也是十分不錯的配搭
而且這個造型簡單得來效果也不錯呢~
用水合法造的麵糰的確比較容易揉搓
但最終的效果卻未如我想像中軟熟 (要軟熟的,個人覺得還是湯種最好)
下次要再試造另一款麵包對比一下^^

留言

  1. 呢個麵包造型好靚!我好耐無整包了-_-#

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你^^ 不過你好勤力煮飯呀,仲不時有美味甜品添~~

      刪除
  2. 袁生最愛抹茶麵包 , 如果朱古力換成紅豆餡就更完美呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係搭紅豆食得多,又試下新配搭(雖然都好穩陣)XD

      刪除
  3. 妳有無試過低溫發酵過夜呀?我反而覺得咁整包係最慳時間,而且保鮮期都相對較長。

    呢個做形都唔錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 低發我成日用架,因為要返工的話佢最慳時間,效果仲唔錯~~不過見人地講水合法咁勁,咪又試下,不過我嘅效果唔明顯囉XD
      多謝你欣賞^^

      刪除
    2. 據我所知,autolyse 都係方便在徒手搓麵糰,如果用機搓的話都係分別唔大。

      刪除
    3. 自己試過之後,都覺得主要分別係搓個下,不過我而家少咗用機,多咗徒手,所以都有幫助嘅~~
      不過而家做多咗,掌握水份好咗,一般麵糰用手搓都可以呢~~

      刪除
    4. 嘩,妳都好犀利喎,由頭到尾都用手搓!我就無咁好氣力啦,通常都唔會搓到有薄膜,而且仲最怕開頭黐手黐腳嗰種感覺,勁憎!

      刪除
  4. 抹茶&朱古力都係我至愛~好想食~XD~

    回覆刪除
  5. 無想過抺茶可以同朱古力嘅味道夾到 , 艾華斯又挑戰成功呢 , 抵讚~!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有抹茶朱古力嘛,應該OK嘅,哈哈~~多謝圓咕碌嘅鼓勵^^

      刪除
  6. 有機會出去報個COURSE 學整包吖~唔好報工聯會嗰D~真係學整包專門D嗰D~學到好多嘢~如果你有興趣真係發覺好有用呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗過呢……你有無好課程推介?
      之前睇過工聯會個D,覺得內容真係唔係幾啱我,教嘅包款總有自己做過或睇過好多網友分享,同埋都擔心只係跟食譜做學唔到嘢,所以一直無報呀~~

      刪除
  7. 顏色同做型都好靚!下次我又學你用朱古力粒, 好包過用朱古力醬!聰明!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks^^ 我都係睇到其他Bloggers咁做學佢地咋,以前用醬真係好論盡:P

      刪除
  8. 抹茶朱古力包好吸引 ~ 好靚,而且你比小高勤力得多了,我真係好耐無o係屋企做包!連honey都忍唔住問「你係咪以後唔整包同蛋糕啦!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小高^^ 大家烹飪範疇唔同啫,我就無你咁勤力煲湯啦~~

      刪除
  9. 抺茶我不好呢, 但想食左入面D朱古力喎~~哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做番個原味或者朱古力味(雙重朱古力!)俾你好嗎?:D

      刪除
  10. 艾華斯:
    ~不如你試下出去報啲烹任Course, 你可能會增加多啲知識和橋妙!!
    ~抹茶, 依個味道, 我很喜歡...........而且, 你依一個包, 型狀好好呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗過,搵下資料先~~多謝Vicky成日鼓勵我!

      刪除

張貼留言