Green Sunday:抹茶脆豬

最近抹茶大熱
早前看過有餐廳推出抹茶脆豬
自己也來做做看^^

食譜 (6個)

材料:
高筋粉350G、全麥粉100G、抹茶粉 10G(可多加一點)、鹽 6G、糖 24G、酵母 4.5G、水 250ML、橄欖油 3 湯匙、黑芝麻適量(裝飾用,可略)

做法:
1. 除了橄欖油及黑芝麻外,其他材料混合成麵糰,然後加入橄欖油搓至光滑,蓋上保鮮紙置室溫發酵至兩倍大(約1小時)
2. 取出麵糰,排氣滾圓,平均分成6份,再滾圓,放上烤盤再發酵至2倍大(約45分鐘至1 小時)
3. 麵糰佔少許水,印上黑芝麻,然後放入已預熱焗爐用190度焗20分鐘即成。

留言

  1. 哈哈,妳睇完我個抹茶三文治後又技癢哩!! ^^

    我覺得硬豬仔包都唔易做,發酵唔完全但又外硬內軟熟,試過兩、三個食譜都唔成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,同埋哩排好多抹茶POST呢~~
      哩個食譜OK架,不過第二日食想脆,當然要翻焗啦^^

      刪除
    2. 但睇過妳呢個食譜,發酵時間都好足夠喎!!

      刪除
    3. 係呀,我發足時間架~~

      刪除
    4. 但係我睇過幾個硬豬食譜介紹都話硬豬其實係發酵不足嘅麵包,所以質地先至會比較乾同硬喎!

      刪除
  2. 抹茶脆豬真係吸引呢!

    回覆刪除
  3. 好正喎!我都like 抹茶架!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小高讚賞^^ 好多人都中意抹茶呢~

      刪除
  4. 嘩 ... 好吸引呀 , 我又要食

    回覆刪除
  5. 艾華斯:
    ~抹茶味, 食係配咸&甜嘅包點都好襯!!

    回覆刪除
  6. 呢個包好有創意!我除左會食翠華奶油豬之外唔會食豬仔包, 因為唔中意食硬包, 但自己新鮮焗好想試整, 我老公一定掃晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係抄人咋~~哩個啱啱焗起係外脆內軟,凍咗就外面有D煙韌,入面都係軟熟架,你可以一試呀~~

      刪除
  7. Oh may I know wt's the reason green tea will sudden POP?!

    回覆刪除
    回覆
    1. I dun know why.....but recently many restaurants promote green tea dishes and many green tea snacks in stores ar~~

      刪除
  8. 剛焗起嘅脆豬包真係好吸引~~~~
    一出爐可以食到2個呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱焗起最吸引!睇大細啦,細細個的話,食兩個真係easy job XDD

      刪除
  9. 搽茶脆豬包都係第一次聽,艾華斯真有創意呢,抵讚。

    回覆刪除

張貼留言