泰式滋味:甜辣秋葵豬頸肉

我這個貪便宜的女子
早前知道玩網上遊戲有機會贏得新款醬汁
幸運地中選了
收到地捫的五款新醬汁
迎月夜,終於有時間試用其中一款
煮了帶點泰式風味的甜辣秋葵豬頸肉

食譜(4人份)

材料:
豬頸肉一大塊(約$20)、秋葵12條、地捫泰式甜辣醬2湯匙
豬肉醃料 - 豉油、胡椒粉、生粉適量

做法:
1. 豬頸肉洗淨切片,用醃料醃15分鐘。秋葵洗淨切段,備用。
2. 放少許油落鑊,煎香豬頸肉至九成熟,加入秋葵同炒,最後加入甜辣醬炒勻即成。

******************************************************************
禮品還有多種醬汁,要慢慢試呢~~
最意想不到、最窩心的是禮物竟然附上手寫的咭片
寥寥數字,但還是十分珍貴^^

留言

  1. 咁啱呀,我今晚都係煮秋葵喎!

    我好耐之前喺超市見到新出呢樽 wasabi mayo 都想買㗎試,但一見到成份有色素就打退堂鼓 lu!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都未仔細研究呀~有時間睇下先,不過唔係成日食都OK嘅~

      刪除
    2. 妳係贈品就唔緊要啦,食一樽都唔死得人,只係我要自己俾錢買就無謂喇!

      刪除
  2. 美人指好健康~同豬頸肉 都好夾呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,效果幾好呢!煮出嚟好似幾大碟,但我屋企人食晒呀~~

      刪除
  3. 正呀!秋葵 + 豬頸肉,小高都愛!兩者結合,加上辣辣地更為滋味!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. give me five!! 哩個配搭真係幾開胃~~

      刪除
  4. 呢味餸我未曾食過 , 唔知好唔好味呢? 因為有人話秋葵啲味都唔係人人啱食呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確唔係個個中意秋葵呢~~不過我家人就OK~

      刪除

張貼留言