簡易免搓包

我總是慢幾拍的
別人做了多次的免搓包
我現在才第一次做
參考了愛料理的一個食譜
修改了一點材料份量
效果很不錯
更重要是十分快捷方便
一定會再做!
每個都圓滾滾的樣子,十分可愛呢~~
食譜

材料:
高筋粉120G、低筋粉30G、酵母3G、糖10G、鹽2G、水110G、橄欖油10G、黑白芝麻少許(裝飾用)

做法:
1. 除橄欖油及黑白芝麻外,其餘材料拌勻成糰,再加入橄欖油混合均勻。置室溫發酵約一小時至2倍大,或置雪櫃發酵最少4小時。
2. 麵糰取出回溫排氣,分成8份略為滾圓放入模中,置室溫發酵約一小時至2倍大。

3. 在包面撒上芝麻裝飾,放入已預熱焗爐用180度焗20分鐘即成。

內裏的組織也不錯啊~~

留言

  1. 無啦啦又興番玩免搓包咩?好耐之前試過一次,不過個 texture 唔係我杯茶!

    回覆刪除
  2. 個樣都唔錯喎~~免搓就輕鬆好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過講軟熟的話都係差少少~~

      刪除
  3. 之前都玩過一次, 都幾方便, 但都係傳統包好味d..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,真係好方便~~傳統做法就始終軟熟D~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都係貪得意:P 真係好方便,值得一試~

      刪除
  5. 方便成咁,搞到我都好想整呀!

    回覆刪除
  6. 免搓係方便 , 不過真係無咁軟熟 , 艾華斯第一次整就咁成功 , 好叻叻呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得無錯,但如果想食包但又好懶個時可能再整:P 謝謝你讚賞呀!

      刪除
  7. 免搓都唔錯 , 過程輕鬆好多 , 睇見圓碌碌好可愛呢

    回覆刪除
  8. 免搓勁方便,望落亦好鬆軟,very good ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好方便,效果都唔錯,不過同手搓相比還是差一點啦~~

      刪除

張貼留言