懶人餐精選:蕃茄雜錦飯

早陣子曾有以電飯煲煮蕃茄飯的熱潮
現在又換上各式各樣的燜燒鍋食譜
但我這個慢幾拍的人往往是熱潮過後才去試,甚至不試
最近終於試煮了蕃茄飯啦
真的很方便,而且變化無窮呢~
節日過後想吃得簡單清淡點
這個是不錯的選擇呀!

食譜(3人份)

材料:
米1.5杯、大蕃茄1個(2個細蕃茄亦可)、粟米粒160g(半盒)、豬肉丸4粒、鱈魚豆腐4粒、白磨菇3粒 (因為我做麵包餘下少許吞拿魚,所以也加進去了XD)

調味:
橄欖油、鹽及黑胡椒適量

做法:
1. 所有材料洗淨,除蕃茄及粟米粒外,其餘切片或切粒。
2. 電飯煲內先放米及平常煮飯用水量,中間放蕃茄,然後於空位平均鋪上其他材料。灑上適量橄欖油、鹽及黑胡椒,按制煮飯。
3. 煮好後壓爛蕃茄,拌勻所有材料即可享用。

大家當然可以換上其他喜愛的食材啦^^

留言

  1. Yeah I also agree ~節日過後想吃得簡單清淡點! Tonight I also just cook chicken soup with rice :)
    HaHa I also not interested for "以電飯煲煮蕃茄飯的熱潮" ;-p

    回覆刪除
  2. 唔知點解,我一直對呢個做法真係完全無興趣去試!

    其實有咩特別呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 夠方便同慳時間!人少少食真係幾啱~~

      刪除
  3. 哈~早前真係一開FACEBOOK~個個都整蕃茄飯呢~

    回覆刪除
  4. 好耐無見呢個蕃茄飯喇 ! 假期後食得豐富食返餐清清地既蕃茄飯好岩呀 ! 正

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我慢幾拍架嘛XDD 第時你想煮飯但又太忙,哩個就非常好啦~~

      刪除
  5. 我之前都有整,其實我都鐘意吃有味飯,但唯獨蕃茄飯麻麻地,唔知關唔依家d蕃茄唔甜的事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高講得啱,而家唔係咁易買到甜蕃茄呢~~

      刪除
  6. 我都係間唔中整蕃茄飯, 擺明唔係跟潮流, 因為真係有營養又方便!

    回覆刪除
  7. 呢個餐夠哂健康呢~!!
    Happy New Year ~!!!!!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔錯架~~我都祝你一家2016去多D地方影相同玩^^

      刪除
  8. 呢個我之前都見到有好多人試, 不過我仲未試呢...哈哈!!

    回覆刪除

張貼留言