咖喱雜錦炒秋葵

下班要回家煮飯
目標一個字:快!
又來分享極速小炒
有甚麼比起拖著疲累的身體歸家
然後由洗切至開飯都不用30分鐘更好?

咖喱雜錦炒秋葵食譜(3人份)


材料:
秋葵10條、炸魚蛋1包、粟米芯10條、豆乾1塊、咖喱醬1.5湯匙、水0.5碗、薑1片、油少許

做法:
1. 秋葵用粗鹽刷洗表面,切去頂部備用。炸魚蛋洗淨切半,粟米芯洗淨切小塊,豆乾洗淨切片。
2. 先在鑊放入少許油及薑片,加入魚蛋爆香,盛起備用。
3. 再在鑊放入少許油,放入粟米芯和少許水加蓋略煮3分鐘,再加豆乾及秋葵略炒。咖喱醬和水拌勻後倒入鑊中,加入魚蛋加蓋煮5-10分鐘即成。

**************************************************************
周日早上,又為自己預備簡單早餐
真材實料的木瓜奶~~
還加了蘋果令它更香甜……和飽肚:P

留言

  1. 我都好鍾意食秋葵,整東南亞食品特別好食!

    回覆刪除
  2. 學黃師奶話齋,咖哩同秋葵真係好夾,不過袁生唔食秋葵,所以平時好少會煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔,咁又有D難煮嘅……就咁加幾條自己食得唔得呀?

      刪除
  3. 我只係食焗秋葵, 其他煮法都食唔落唔知點解!我老豆好恐怖, 剩係食生秋葵浸水, 好似飲痰咁><

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩~~你老豆嚴浩嚟架,我淨係見過佢咁食,感覺真係好核突,我都唔得!

      刪除
  4. 真係快靚正 , 我媽媽每晚要煮一個鐘頭先有得食呢~!!

    回覆刪除
  5. It's seldom to find "秋葵" in Singapore, but tonight I also cook curry chicken for dinner :)
    P.S. Just papaya milk for breakfast can make you full enough?!....so powerful!

    回覆刪除
  6. Curry is a good partner for rice, noodles and bread!
    Yes, cause I added apple in it as well and I had a big lunch then.

    回覆刪除

張貼留言