久違了的松露朱古力

媽媽昨天出院
回家休養了
多謝大家關心^^
 
雖然最近很忙很忙
但仍然想弄點甜點給同事們作聖誕禮物
最後決定製作久違了的松露朱古力
曾經試過其他食譜
還是覺得潘行莊的食譜最好
材料和做法簡單
只要朱古力質素較高
基本來說成品不會失敗
 
松露朱古力(視乎大小,約有28-32粒)
 
材料:70%黑朱古力 320g(切碎),鮮忌廉 200ml,可可粉 25g
做法:以中火煲熱鮮忌廉,轉慢火加入朱古力煮溶,熄火後慢慢拌勻,放涼(由於時間關係,我放入冰箱急涷),至較實淨後用手(為方便起可載手套)搓成圓球,沾上可可粉即成
 

留言

  1. 鄭小姐:
    ~我都想做你同事呀!! 我覺親手做聖誕禮物送比人,好有心思!!
    ~你媽媽出院就好啦!!
    ~聖誕快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky,聖誕快樂!係呀,總算一家人齊齊整整過節啦~~
      同事平時都好幫忙,貴嘅送唔起,唯有過時過節送啲小心意答謝大家:P

      刪除
  2. 呀, 做你的同事好幸福呀!
    祝你一家聖誕快樂, 身體健康! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝芬妮新一年一切順利,一家幸福快樂^^
      同事平時都好幫忙,貴嘅送唔起,唯有過時過節送啲小心意答謝大家:P

      刪除
  3. 妳好掂呀,呢個都整,我一定唔會整囉,覺得整到好污糟!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈:))唔係啦~~其實準備好晒啲嘢,都唔會好污糟~我中意朱古力嘛,同埋哩個整完會令人有好勁嘅感覺(但其實唔係囉..hehe)~

      刪除
    2. 如果我整的話,一定要戴手套先肯整囉!

      咩唔勁呀,好勁㖭呀!

      刪除
    3. 多謝晒~我就收咗你哩句做聖誕禮物啦XD

      刪除
    4. 嘩,咁我咪可以好慳皮,哈哈哈哈!!

      刪除
  4. 媽媽出院回家歡渡聖誕, 祝你媽媽身體健康啊!

    以往我都送朱古力, 但今年有焗爐, 可以做曲奇送人 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你^^ 你D曲奇好靚、好吸引呀~遲啲要整多啲唔同款俾大家欣賞下呢~~
      祝你同家人聖誕快樂!心想事成!

      刪除
  5. 你媽媽今日點呀?!?!
    哈~~~做你同事真好好~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽除咗行動不便外,其他都好好,多謝關心:)
      其實我覺得自己好幸運,一直都遇到好多好同事,所以要珍惜^^

      刪除

張貼留言