紅莓開心果全麥蛋糕

為了方便,我經常焗小蛋糕
但今次想挑戰一個大蛋糕
焗完再切開來分享
根據上次果醬雜莓杏仁杯蛋糕的食譜作了少許修改
做了這個紅莓開心果全麥蛋糕



紅莓開心果全麥蛋糕 (9吋圓盤)
(改自Rice Bowl Tales的蘋果橘子醬蛋糕)

材料:
無鹽牛油200G,糖200G,蛋4隻,全麥麵粉250G,泡打粉1TSP,紅莓乾180G,開心果30G(粗粒),紅莓醬110G

做法:
1. 牛油和糖用攪拌器打至鬆軟淡奶色,加入雞蛋拌勻。
2. 粉類混合備用;紅莓乾、開心果及紅莓醬混合。
3. 預熱焗爐至160度,將粉加入牛油糊,拌勻後加入果醬混合物,輕力拌勻。
4. 放進圓形蛋糕盤,先用160度焗1小時,再轉130度焗10-15分鐘。

留言

  1. 怎麼辦呀 我又肚餓了
    下次來探你一定要食飽先!哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者你一邊吃東西,一邊看我的網誌也可以~哈哈~
      (PS 就好像我每次看你的分享都想立刻不顧一切出走香港:P)

      刪除
  2. 個蛋糕幾吸引喎!

    紅莓醬係果醬定係將紅莓打爛呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~都唔錯,用全麥粉無咁膩呢:)
      我用果醬,但我諗你打爛D紅莓都可以~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實都唔少牛油呢:P 下次試下減多20G牛油先~~

      刪除
  4. 健康得嚟又好味 , 我鐘意呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾中意哩種質感嘅蛋糕,但其實都唔少牛油呢:P 下次試試再減D先~

      刪除
  5. 艾華斯:
    ~咁依個蛋糕, 唔係獨立裝, 會唔會連消失都慢啲!! 哈哈~~
    ~不過, 啲材料好健康. 有埋開心果, 個蛋糕會香一點.

    回覆刪除
    回覆
    1. 分咗兩日做早餐,因為用晒全麥粉都幾飽 加咗果仁的確會香啲~~

      刪除

張貼留言