我要做大廚!

明明上班時很睏
但下班後靈光一閃想煮新東西
又回復精神了~~哈哈XD

週六上半天班,跟爸爸吃過下午茶,便實踐我的大計!
我要做大廚!(再次不要臉XDD)
今天有時間,煮個功夫多一點的全餐
順道和媽媽來個小慶生^^

南瓜焗飯配香草煎羊架

食譜

材料:
A. 南瓜一個、洋葱一個、秀珍菇四両、蒜頭兩粒、橄欖油及鹽適量、飯四碗
B. 急凍羊架 4件、月桂葉 2片、橄欖油、黑椒、鹽、迷迭香、胡椒粉及孜然粉適量

做法:
1. 先用電飯煲煮好飯及解凍羊架
2. 南瓜用微波爐叮8分鐘,較易切開及取出果核;切開頂部留起備用,刮出果核不要,再刮起少許果肉備用
3. 洋葱及秀珍菇洗淨切細,在平底鑊加入適量油及蒜頭,放入洋葱及秀珍菇煮軟及煎香,再加入南瓜炒勻
4. 放入米飯拌勻後,放回南瓜內蓋上南瓜頂部,用焗爐以200度焗20-25分鐘(注意:這個南瓜只能放入約兩碗飯,其餘的我用錫紙包好用同樣設定焗香而已)
5. 洗淨羊架,用醃料醃30分鐘,放入平底鑊煎香即成

吃得豐富點,就少不得甜品~
我依這個食譜做了菠蘿翻轉蛋糕
蛋糕部分改成牛油40G、低粉23G、全麥粉23G
菠蘿就只用5G糖煮,沒有加蜂蜜
結果感覺像菠蘿批多一點
如想像蛋糕的話,蛋糕部分的份量加倍可能比較好~


留言

  1. 大廚果然有心思!

    唔加大蛋糕材料份量,用個細模咪得囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝~我已經跟食譜用6吋模,再細D就變做迷你版了:))

      刪除
    2. 我個模得 4 吋半咋,哈哈!!

      刪除
  2. Wow Your 南瓜焗飯配香草煎羊架...have festival atmosphere indeed! YUMMY

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha, you're right! Match the feel of autumn and halloween~

      刪除
  3. 真係做大廚 :) 呢個蛋糕我都好鍾意食 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,哩個我第一次整同食呢:)

      刪除
  4. 艾華斯响我心目中一早已經係大廚嚟呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除
  5. 周六要返工~我覺得係一件好痛苦的事~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要係時間唔見駛,好多時返半日搞得嚟就好似無咗一日咁>_< 所以有時索性返完半日去街~

      刪除

張貼留言