紅莓合桃牛奶包

好像很久沒焗麵包
又是時候動手做做了~~
家中還有少量合桃
於是參考辣媽Shania的雙層鮮奶核桃麵包食譜
加點紅莓及用上最愛的低溫發酵法
做了自家版本

剛出爐時超香!質感亦十分軟熟!
放至第二天吃依然美味^^



食譜

材料:
高筋麵粉 250g、低脂牛奶 185g(留少量掃面用)、無鹽牛油 15g、砂糖 20g、鹽 2g、酵母 3g、合桃 35g、紅莓 55g

做法:
1. 合桃弄碎,烘香備用。
2. 除了牛油、合桃、紅莓外,所有材料混合成麵糰,然後加入牛油搓至光滑,再加入合桃、紅莓搓勻,蓋上保鮮紙,放置雪櫃發酵一晚。
3. 取出麵糰排氣,滾圓,讓麵糰回溫及鬆弛15-20分鐘。然後平均分成6份,滾圓,放上烤盤發酵至兩倍大(約1小時)。
4. 掃上牛奶,放入已預熱焗爐用200度焗20分鐘即成。

留言

  1. 哈哈..............艾華斯自家製麵包係信心嘅保証~!!

    回覆刪除
  2. 我最愛紅莓 , 袁生最愛合桃 , 等我呢幾日假期在家搓下包包先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Good! 咁真係啱晒~~復活節最後有無整嘢食呢?

      刪除
  3. 家下天氣開始暖~又係大家整包包好時機呢~!

    回覆刪除
  4. OMG~Look yummy....have you consider open your own bread shop? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks! In fact, I have really thought of it, but I am not good at business and figures, so must consider and plan carefully......

      刪除
    2. Sor Da Yor...but to be honestly, I love cook but don't want to make this into my business its true :)

      刪除
    3. yes, keeping it as hobby and running a business are really two different issues. Dun know if I can handle it:p

      刪除
  5. 艾華斯,你整包點好叻呀,
    芙芙係烘焙白痴,好羨慕你哋識整包識蛋糕呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝芙芙讚賞^^ 其實好多人叻過我啦,我整D最簡單:P
      但芙芙整餸好叻喎,我整中菜唔得架!

      刪除
  6. 你焗得好靚呀, 我對整包真係0認識ga!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你^^ 我係整包叻少少啦,好多嘢都唔得架!你唔好俾幾張相欺騙咗XDD

      刪除

  7. 艾華斯:
    ~你每次做小食, 都利用廚房嘅物資做, 真係一點都唔浪費!!
    ~焗鬆餅過程, 啲味道好香, 整咗出黎, 我會自己食一個先!! 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~做人要有衣食嘛~~如果下午出爐,我都會食少少,但太夜就唔敢食,怕肥呀:D

      刪除

張貼留言