紫菜動物餅

小時候,媽媽會讓我們帶點小吃回校
好讓小息時可以吃點東西
一般來說就是麵包、蛋糕或餅乾
其中一款就是紫菜動物餅
吃完後要檢查一下牙齒有否黏着紫菜呢~~

這次我做的跟市面出售的那款不同
口感像梳打餅的
但我覺得一樣美味
放在家中或公司當小吃也不錯啊:)

紫菜動物餅食譜

材料:
牛奶 40g、酵母 3g、高筋粉 50g、低筋粉 55g、鹽1茶匙、牛油(置室溫放軟) 15g、壽司紫菜 半塊

做法:
1. 紫菜撕碎備用,先將其他材料混合,用手搓成麵糰,不夠牛奶可逐少加量,搓好後加入紫菜碎。
2. 用保鮮紙包好,放30分鐘。
3. 滾薄麵糰,用動物型印模造型,用叉在餅面拮孔。
4. 用180度焗10分鐘即成。

小貼士
~ 牛奶可用水取代
~ 紫菜用零食紫菜取代亦可
~ 可按喜好換成其他印模或直接切成不同形狀,最重要擀薄麵糰

**************************************************************
周五晚上享用了早前網上遊戲的獎品
在K11的ABC Cooking Studio上一堂免費麵包課
這是我第一次正式上麵包課呢!(還是一對一指導^^)
學懂了造麵包的小技巧
又有美味的麵包
很快樂呀~~



留言

  1. animal seaweed biscuit look so kawai~And feel so envy that U can join "bread talk" (Lesson)!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks^^ They are tasty too~~haha~~
      I also feel very happy that I can take such a lesson:)

      刪除
  2. 紫菜動物餅食譜係唔少人嘅童年回憶呢

    回覆刪除
  3. 我都記得d 動物餅,好懷念!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家香港仲有得賣,我有時都買嚟食,不過好似無我細個時咁熱賣~~

      刪除
  4. 紫菜動物餅我依家都鐘意食呀!
    揾日試吓學你做先!😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,試完可以跟我分享呀~~不過哩個口感較像梳打餅的^^

      刪除
  5. 呢個紫菜動物餅真係每個小朋友都一定會食過!

    回覆刪除
  6. 俾你講完我都心痕痕想買返愉快動物餅黎食, 我到依家都幾鐘意食架!哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我有時見到都會買嚟食,細細包做下午茶最啱XD

      刪除
  7. 紫菜動物餅,童年回憶呀!我張獎品係 ABC Cooking Studio 仲未用

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!coupon好似可以用到年尾,慢慢度期去上啦,好好玩^^

      刪除
  8. 紫菜動物餅我到依家都會買來食架,真係好鐘意食,又無諗到自己整,艾華斯真叻叻!
    我都好鐘意去ABC上堂,小班教學!:) 個火腿包我KEEP住成日整,好好味!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~因為咁啱有D剩餘物資,咪試下整,唔似買個種,但我覺得都好味:D
      ABC真係幾舒服呢~~哩個包真係好好味,我都會再整^^

      刪除
  9. 動物餅我尋日先食左...hhahahah..好勁, 咁都唸到自己整!
    abc好難book ga wor, 會唔會再去呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,原來咁多人中意食紫菜動物餅架!唔勁,其實都係想清剩餘物資XD
      我個次又唔難BOOK喎,唔知係咪因為係trial呢?都有興趣再去,不過我想學D款係高級班,但佢一定要讀完初級班先可以學,所以要諗下先~~

      刪除
  10. 哈哈.............我都好鐘意食動物餅 , 我估你呢個應該幾好味又夠哂健康呢~!!

    回覆刪除
  11. 一對一咁好!!!正啦!
    個餅成份都好健康, 當小食真唔錯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次一對一上堂咋!哈哈~
      自己整,總係想健康DD :)

      刪除

張貼留言