甜品廚餘變茶點:意式脆餅Biscotti (附大澳遊記)

聖誕節煮了杏仁茶做甜品
隔渣後餘下了一大盒杏仁粉
不想浪費食物
除了用來拌椰子油敷面或身體磨砂外
可否再用來吃下肚子呢?
想起很久沒做過的意式脆餅 (之前做過的食譜)
就決定用這些廚餘來取代一般的杏仁粉吧!
不過由於它的水份比較重
我調節了烘焙時間
這次不但味道很好
而且很脆口
放在密實盒內接近兩星期都非常香脆美味^^

Biscotti 食譜 (參考大少奶食譜)

材料:
(1) 黑糖紅莓合桃味
低筋粉 90G、黑糖35G、蛋1隻、杏仁粉25G、泡打粉1茶匙、合桃適量、紅莓適量
(2) 合桃朱古力粒伯爵茶味
低筋粉 90G、糖30G、蛋1隻、杏仁粉25G、泡打粉1茶匙、合桃適量、伯爵茶2包、朱古力粒適量



做法:
1. 將蛋及糖撈勻,篩入所有粉類,輕手拌勻。
2. 加入餘下材料混合成麵糰。
3. 手沾少許麵粉,將粉糰做成長條狀,用190度焗20分鐘。
4. 取出稍為放涼,切成一塊塊再用160度焗20分鐘。

*****************************************************************
某周末和兩位舊同事去了大澳一趟輕鬆一下
遇見超多貓咪、不吃正餐吃小食、到了文物酒店(舊大澳警署)參觀
過了很愉快的一天!








留言

  1. 妳可以試試將杏仁渣放入爐焗乾焗香先整餅,效果應該都唔錯。

    回覆刪除
  2. Wa...I never make "脆餅"...will try after your sharing!
    The last snap is bake Oyster is it?

    回覆刪除
  3. 嘩哈哈哈~間文物酒店我住過一次~靚就幾靚~不過都幾貴呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我見真係貴,可能因為保育維修呢~~我地係出邊影下相咋:P

      刪除
  4. 好多年冇去大澳囉,有冇買大澳特產呀

    回覆刪除
  5. 見到狗狗又想起豬豬呢,我好耐冇去大澳喇,有時間都入去行下呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬豬會係天上保守你:) 大澳幾悠閑,有時間去行下啦~~

      刪除
  6. 大澳真係幾多貓咪呢 , 不過我見到有一隻狗狗喎~!!

    回覆刪除
  7. 我9號都去左大澳~ 好舒服! 唔錯~ ^^
    我都好鍾意食BISCOTTI 咖!!! 你仲咁環保, 讚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱?可能我地擦身而過呢!
      我慳家嘛,所以用盡佢XDD

      刪除

張貼留言