一次發酵就搞定的吐司~

時間有限,總想把做麵包的發酵程序簡化縮短
參考了幾個網誌,食譜共同點是通常加了蛋
所以我也調整用過的食譜試做一下~

軟軟吐司

食譜:
高筋粉210G、低筋粉50G、酵母5G、奶粉5G、糖20G、鹽3G、水120G、蛋1隻、牛油20G

做法:
1. 除牛油外,所有材料混合成麵糰,然後加入牛油搓至有薄膜,蓋上保鮮紙,室溫靜置10分鐘。
2. 取出麵糰排氣,滾圓,平均分成4份,擀平麵糰再捲成橄欖形,放入模具中,放酵約1小時至兩倍大。
3. 放入已預熱焗爐用180度焗30分鐘即成。

是不是又雪白又鬆軟的樣子?我自己很滿意呢^^

留言

  1. 點解加蛋液就可以取代一次發酵過程?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估(真係估)係因為蛋有乳化作用,令佢發得好d,發少一次都OK。同埋哩個食譜用嘅酵母都比較多,應該都加快咗發酵。

      刪除
  2. 星期六日做下包包咁幾好!好易消磨時間

    回覆刪除
  3. omg...見到咁軟咁綿的質感,我都想快啲試試呢!o(^^o)

    回覆刪除
  4. 軟綿綿.........好想食一件呢~!!

    回覆刪除
  5. 5G 酵母! 見粉量比例會唔會太多!? 出品會唔會重酵母味!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過有D日式麵包都會落咁多酵母呢~~OK呀,我食唔出酵母味~~

      刪除

張貼留言